sobota, 4 lutego 2017

Shadowhunter Academy



 Shadowhunter Academy jest limitowanym(jak na razie) EpikBox'em, który nie zawiera żadnej książki, ale gadżety związane z Nocnymi łowcami. Mogliśmy znaleźć tam formularz aplikacyjny, aby złożyć papiery do Instytutu Nocnych Łowców, bransoletkę, długopis z napisem Shadowhunter Adacemy, oraz torbę bawełnianą z zakładką magnetyczną. Ogólnie przeczytałam dużo komentarzy, że mogli się bardziej postarać. Ale nie rozumiem dlaczego się czepiają, ponieważ wątpię, żeby znaleźli podobne produkty dobrze dostępne. I to nie była jakaś strasznie wygórowana cena, to nie ma za co specjalnie narzekać. Mi się osobiście box podoba i dodatkowo jak widza mnie bransoletką, bądź długopisem z tej paczki. To stwierdzają, że naprawdę jestem wkręcona w te klimaty i się zastanawiają czego to ja jeszcze nie mam. Mam być szczera to fajnego case'a na mój telefon 








Wiem, że to jest bardzo krótkie, ale myślę, że zaciekawią Was bardziej zdjęcia niż moja dokładna weryfikacja (w tym szukania plusów i minusów czy się opłacało kupować). Ja mimo wszystko polecam produkty z EpikBox'a. Bo na chwilę obecną są unikatowe i większość maniaków książkowych ma jazdę na ich zakładki.

                                                       Instagram: herondalemia 
                                                               Ask.fm: miaherondale
                                                        Facebook: Mia Herondale
                                                           SnapChat: miaherondale96

1 komentarz :



  1. Calkiem niezly blog, dobrze sie czytalo ! Szukasz moze serwisu dla samochodów BMW w Warszawie? Wejdz do mnie na strone i obczaj:
    Serwis BMW Warszawa

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka